Epilátor Braun Face 830

08.12.2014 20:14

Jelikož velmi ráda testuji nové výrobky, narazila jsem jednou na super stránku https://www.trnd.com/cz/, kde probíhají různé výzkumy a pokud máčlověk štěstí, má možnost vyzkoušet nové produkty, ať už je to kosmetika, či různí pomocníci, jenž Vám mohou usnadnit život. Bylo mi ctí vyzkoušet Braun Face 830. Epilátor a navíc i čistící kartáček. První aplikace s tímto epilátorem dopadla dobře, sic malinko bolestivější, ale žádné déle trvající zarudnutí pokožky. A výsledek byl skvělý. Nečekala jsem však, že nežádoucí chloupky v obličeji odstraní na delší dobu. Omyl. Pár týdnů jsem měla klid. Nesmím zapomenout ani na čistící kartáček. Aplikace s ním je velice příjemná, obličej krásně promasíruje a důkladně vyčistí. Perfektní je jeho voděodolnost, takže jej můžete používat i ve vaně, či ve sprše, s použitím peelingu či jiné kosmetiky.Za mě mohu jedině doporučit.